Sunday, March 27, 2005

penat2...

uhukk...penat gile..dah laa smalm gi skolah..ade pertndingan..slamat dpt no 3..kire ok arr.drp x dpt ape2 kan..syukur je laa..ari sab2 pon kne gi skolah..penat gile bangang je..pas2 ari nih gi kuantan..slamat aku x kne drive..klu x,harus mati pankreas aku..tp mmg dr dulu aku nak blajo drive kete..ari 2 aku bwk kete..tp akak aku dok sblh laa..mase aku drive 2..nak belok kat slekoh kat skolah,x pass..iskk bengang gile..dah laa membe laki kau ade kat situ..abis dorang tgk..malu gile aku..rase mcm nak gi brenang je kat laut ..isk isk..nak ajak abg or abah ..aku takut..aku nak gak ajak abg am or abg zu aku ajo aku bwk kete..tp aku takut dorang x nak ajo..pas2 takut gak dorang mare..ehehkkk..ngan bpk aku ape lg..lg arr..mengegel bulu rome aku...iskk..kje skolah x siap agi..males gile nak wat..lps nih kne gak buat..menimbun kje skolah aku..byk gile dah tahap cipan ngandong 4 bln dah..huaaarrgghhh!!!ngantok2

0 Comments:

Post a Comment

<< Home